Způsoby objednání zboží:
1) Objednávkový formulář na našich webových stránkách - stačí vložit zboží do košíku, vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme nebo zašleme poštou. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží, případně i hodinu a den, kdy by Vám to vyhovovalo nejvíce.
2) Emailem - zašlete email na adresu info@bioaura.cz Do předmětu napište „OBJEDNÁVKA“, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.
Dodací lhůty:
Zboží ve vybraných lokalitách (viz Doprava a platba) rozvážíme jak v pracovních dnech, tak i o víkendech, pokud není uvedeno jinak.
Zboží odesíláme obvykle do 2 pracovních dnů (v případě zboží na objednávku je to od doručení výrobcem na sklad). Zboží označené „SKLADEM“ expedujeme prostřednictvím vybraného přepravce do 24 hodin v pracovních dnech.
K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme.
Zboží na objednávku má zpravidla delší lhůtu pro doručení.
V případě zpoždění Vaší objednávky, Vás budeme informovat.
Upozorňujeme zákazníky, že všechny uvedené termíny dodání jsou pouze orientační, pokud není výslovně uvedeno, že je zboží „SKLADEM“.
Společnost Bioaura.cz v žádném případě neodpovídá za zpoždění či jiné komplikace při doručení expedovaného zboží, které je způsobeno problémy na straně přepravce, tj. kurýrní služba, Česká pošta či jiný poskytovatel poštovních služeb. Z hlediska dodacích lhůt se ve vztahu ke společnosti Bioaura.cz za splnění termínu dodací lhůty považuje den expedice zboží přepravci.
Reklamace, výměna a vrácení zboží:
Poškození zboží při přepravě:
Naše firma expeduje zásilku přepravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků přepravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá přepravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude v nejbližším možném termínu zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.
Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.
Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná! Dávejte tedy, prosím, pozor, když zásilku přebíráte.
Ochrana osobních údajů:
Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu www.bioaura.cz souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.
Všeobecné obchodní podmínky Kosmetického spa salonu Absolution
IČO: 25726200 DIČ: CZ25726200
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem kosmetických služeb, kterým je fyzická osoba Šárka Gribáčová, IČ , v provozovně spa salonu Absolution, Křížová 3112, Praha 5 - 15000 a kupujícím poskytovaných služeb.
1.2. Provozovatel poskytuje kosmetické spa služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
1.3 Nákupem dárkového poukazu, nebo objednáním konkrétního termínu kosmetického ošetření či jiné procedury (osobně, telefonicky, emailem, SMS nebo využitím rezervačního systému) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka služeb
2.1. Termín návštěvy
Až na nepatrné vyjímky, není bohužel možné k nám přijít na ošetření bez objednání. Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem nebo nejpohodlněji přes náš on-line rezervační systém.)
Dohodnutý termín je závazná objednávka.
Na dohodnutý termín návštěvy je u nás příslušný čas rezervován pouze pro jednoho zákazníka. Znamená to, že v salonu jste pouze Vy a máte maximální pozornost a péči a nemusíte se obávat souběžného ošetřování s jiným klientem.
Vezměte prosím na vědomí, zrušíte-li návštěvu několik hodin před Vámi rezervovaným časem nebo ještě hůře, nedostavíte-li se vůbec, způsobíte nám tím velkou komplikaci.
2.2. Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo prostřednictvím rezervačního systému, nejpozději však 24 hodin před zahájením procedury.
Chápeme, že může nastat nenadála situace,(zranění, dopravní situace atd.) a nestihnete reagovat s dostatečným předstihem. Pokud se jedná o proceduru, která je delší než 40 minut, zvažte zda za sebe nemůžete poslat náhradníka, který přijde na objednanou službu místo Vás.
2.3. Předčasný příchod
V prostorách studia je pro Vás k dispozici čekárna, kterou samozřejmě můžete využít před ošetřením. Prosíme, berte ale ohled probíhá-li ve vedlejší místnosti ošetření, abychom nebyli při práci rušeni a klient si mohl užít svou relaxaci.
2.4. Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude procedura provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase.
2.5. Absence zákazníka
Nedostaví-li se zákazník na objednanou službu bez omluvy, vyhrazujeme si právo, takového zákazníka vyřadit z databáze klientů a na další ošetření jej již neobjednat. Má-li zákazník dárkový certifikát na konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby rovnou odečtena z hodnoty certifikátu.
Toto striktní opatření jsme zavedli z ohledem na klienty, kteří na svůj termín musí čekat velmi dlouho.
2.6. Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem
2.7. Předčasné ukončení procedury
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
b) během procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo
c) během procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
d) během procedury bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
2.8. Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
2.9. Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu uvedenou v rezervačním systému. Ceny jsou vč. DPH
3. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Nejlépe ještě před odchodem se salonu, placením apod. V opačném případě se reklamace podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
4. Dárkový poukaz
4.1. Použití dárkového poukazu
Dárkový poukaz lze použít na úhradu libovolné služby z nabídky salonu. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením procedury. Popis jednotlivých procedur najdete na webových stránkách salonu.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti.
4.2. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní druh procedury. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
4.3. Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Certifikát lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.
5. Prodej produktů v salonu
Produkty lze zakoupit přímo na místě po ošetření. Produkty lze následně reklamovat POUZE v původním balení a neotevřené v zákonné lhůtě.
6. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.6.2019.
Provozovatelem salonu je firma Egida Plus s.r.o., Křížová 3112, 15000 Praha 5 IČO 25726200 DIČ CZ25726200
Provozovatel se zavazuje chránit jemu svěřené osobní údaje a postupovat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů.
Provozovatel nebude bez předchozího svolení uživatele zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat jemu svěřené osobní údaje.
Uživatel bere na vědomí, že provozovatel je oprávněn zpracovávat, shromažďovat a sledovat osobní údaje jednotlivých uživatelů pro vlastní potřeby, tj. zejména za účelem poskytování služeb, pro marketingové a statistické účely nebo za účelem zkvalitňování služeb.
O uživateli shromažďujeme tyto osobní údaje:
jméno, příjmení, e-mailová adresa, fakturační údaje, datum narození, mobil
Jak s osobními údaji nakládáme:
Veřejné i neveřejné osobní informace jsou automaticky zpracovávány zabezpečeným systémem a uchovávány v bezpečném formátu v databázi provozovatele.
Přístup k informacím o uživateli má pouze provozovatel a poskytovatel služby salonu
Příjemný nákup a oštření Vám přeje,
Tým BIOAURA