SHOWROOM na adrese Křížová 3112, Praha 5 je od pondělí 2.12 otevřen! Jsme zde od pondělí do pátku od 8:30 do 17:30.
Víkend 14.-15.12 bude otevřeno od 10 do 16. Pokud budete potřebovat déle, je možné se domluvit. Je lépe si domluvit alespoň přibližně hodinu návštevy, aby bylo možné se věnovat pouze Vám a poradenství bylo kompletní! Těšíme se!    
Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Obchodní podmínky

    Obchodní podmínky a další informace eshopu

    Způsoby objednání zboží:

    1) Objednávkový formulář na našich webových stránkách - stačí vložit zboží do košíku, vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme nebo zašleme poštou. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží, případně i hodinu a den, kdy by Vám to vyhovovalo nejvíce.

    2) Emailem - zašlete email na adresu info@bioaura.cz Do předmětu napište „OBJEDNÁVKA“, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.

    Dodací lhůty:

    Zboží ve vybraných lokalitách (viz Doprava a platba) rozvážíme jak v pracovních dnech, tak i o víkendech, pokud není uvedeno jinak.

    Zboží odesíláme obvykle do 2 pracovních dnů (v případě zboží na objednávku je to od doručení výrobcem na sklad). Zboží označené „SKLADEM“ expedujeme prostřednictvím vybraného přepravce do 24 hodin v pracovních dnech.

    K ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme.

    Zboží na objednávku má zpravidla delší lhůtu pro doručení.

    V případě zpoždění Vaší objednávky, Vás budeme informovat.

    Upozorňujeme zákazníky, že všechny uvedené termíny dodání jsou pouze orientační, pokud není výslovně uvedeno, že je zboží „SKLADEM“.

    Společnost Bioaura.cz v žádném případě neodpovídá za zpoždění či jiné komplikace při doručení expedovaného zboží, které je způsobeno problémy na straně přepravce, tj. kurýrní služba, Česká pošta či jiný poskytovatel poštovních služeb. Z hlediska dodacích lhůt se ve vztahu ke společnosti Bioaura.cz za splnění termínu dodací lhůty považuje den expedice zboží přepravci.

    Reklamace, výměna a vrácení zboží:

    • Zboží lze reklamovat dle podmínek obchodního zákoníku dle informací na výrobku
    • Oznámení reklamace či vrácení zboží je možné emailem
    • Kupující má právo na vrácení zboží, a to do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do 14 dní od převzetí zboží.
    • V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dní od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu na náklady kupujícího. Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené, kompletní, včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a případných dárků obdržených s produktem a v původním obalu. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato!
    • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající plnění poskytnuté kupujícím kupujícímu nejpozději do 14 dní od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
    • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé.
    • Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující včetně zaslání vyměněného zboží. Ceny za opětovné zaslání jsou stejné jako ceny za dopravu, viz náš ceník na stránce Doprava a platba.

    Poškození zboží při přepravě:

    Naše firma expeduje zásilku přepravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků přepravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá přepravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude v nejbližším možném termínu zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

    Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.


    Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná! Dávejte tedy, prosím, pozor, když zásilku přebíráte.

    Ochrana osobních údajů:

    Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu www.bioaura.cz souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

    OBCHODNÍ PODMÍNKY SALONU

    Všeobecné obchodní podmínky Kosmetického spa salonu Absolution

    IČO: 25726200 DIČ: CZ25726200

    1. Základní ustanovení

    1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem kosmetických služeb, kterým je fyzická osoba Šárka Gribáčová, IČ , v provozovně spa salonu Absolution, Křížová 3112, Praha 5 - 15000 a kupujícím poskytovaných služeb.

    1.2. Provozovatel poskytuje kosmetické spa služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

    1.3 Nákupem dárkového poukazu, nebo objednáním konkrétního termínu kosmetického ošetření či jiné procedury (osobně, telefonicky, emailem, SMS nebo využitím rezervačního systému) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

    Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

    2. Objednávka služeb

    2.1. Termín návštěvy
    Až na nepatrné vyjímky, není bohužel možné k nám přijít na ošetření bez objednání. Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem nebo nejpohodlněji přes náš on-line rezervační systém.)
    Dohodnutý termín je závazná objednávka.

    Na dohodnutý termín návštěvy je u nás příslušný čas rezervován pouze pro jednoho zákazníka. Znamená to, že v salonu jste pouze Vy a máte maximální pozornost a péči a nemusíte se obávat souběžného ošetřování s jiným klientem.

    Vezměte prosím na vědomí, zrušíte-li návštěvu několik hodin před Vámi rezervovaným časem nebo ještě hůře, nedostavíte-li se vůbec, způsobíte nám tím velkou komplikaci.

    2.2. Přeobjednání
    Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo prostřednictvím rezervačního systému, nejpozději však 24 hodin před zahájením procedury. 

    Chápeme, že může nastat nenadála situace,(zranění, dopravní situace atd.) a nestihnete reagovat s dostatečným předstihem. Pokud se jedná o proceduru, která je delší než 40 minut, zvažte zda za sebe nemůžete poslat náhradníka, který přijde na objednanou službu místo Vás.

    2.3. Předčasný příchod
    V prostorách studia je pro  Vás k dispozici čekárna, kterou samozřejmě můžete využít před ošetřením. Prosíme, berte ale ohled probíhá-li ve vedlejší místnosti ošetření, abychom nebyli při práci rušeni a klient si mohl užít svou relaxaci.

    2.4. Pozdní příchod
    Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude procedura provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. 


    2.5. Absence zákazníka
    Nedostaví-li se zákazník na objednanou službu bez omluvy, vyhrazujeme si právo, takového zákazníka vyřadit z databáze klientů a na další ošetření jej již neobjednat. Má-li zákazník dárkový certifikát na konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby rovnou odečtena z hodnoty certifikátu.

    Toto striktní opatření jsme zavedli z ohledem na klienty, kteří na svůj termín musí čekat velmi dlouho.

    2.6. Odmítnutí služby
    Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
    a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
    b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
    c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy medicínského charakteru
    d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu
    e) zákazník se během objednávání termínu procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem

    2.7. Předčasné ukončení procedury
    Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
    a) během procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
    b) během procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo
    c) během procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
    d) během procedury bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

    2.8. Osobní věci a cennosti
    Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

    2.9. Ceníky
    Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu uvedenou v rezervačním systému. Ceny jsou vč. DPH

    3. Reklamace služeb
    Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Nejlépe ještě před odchodem se salonu, placením apod. V opačném případě se reklamace podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

    4. Dárkový poukaz

    4.1. Použití dárkového poukazu
    Dárkový poukaz lze použít na úhradu libovolné služby z nabídky salonu. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením procedury. Popis jednotlivých procedur najdete na webových stránkách salonu.
    Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti.

    4.2. Hodnota dárkového poukazu
    Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní druh procedury. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

    4.3. Platnost dárkového poukazu
    Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Certifikát lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.

    5. Prodej produktů v salonu

    Produkty lze zakoupit přímo na místě po ošetření. Produkty lze následně reklamovat POUZE v původním balení a neotevřené v zákonné lhůtě.

    6. Platnost a účinnost
    Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.6.2019.

     

    Ochrana osobních údajů

    1. Provozovatelem salonu je firma Egida Plus s.r.o., Křížová 3112, 15000 Praha 5 IČO 25726200 DIČ CZ25726200

    2. Provozovatel se zavazuje chránit jemu svěřené osobní údaje a postupovat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů.

    3. Provozovatel nebude bez předchozího svolení uživatele zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat jemu svěřené osobní údaje.

    4. Uživatel bere na vědomí, že provozovatel je oprávněn zpracovávat, shromažďovat a sledovat osobní údaje jednotlivých uživatelů pro vlastní potřeby, tj. zejména za účelem poskytování služeb, pro marketingové a statistické účely nebo za účelem zkvalitňování služeb. 

    O uživateli shromažďujeme tyto osobní údaje:

    jméno, příjmení, e-mailová adresa, fakturační údaje, datum narození, mobil

    Jak s osobními údaji nakládáme:

    1. Veřejné i neveřejné osobní informace jsou automaticky zpracovávány zabezpečeným systémem a uchovávány v bezpečném formátu v databázi provozovatele.

    2. Přístup k informacím o uživateli má pouze provozovatel a poskytovatel služby salonu


    Příjemný nákup a oštření Vám přeje,
     Tým BIOAURA


    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit